18 Mayıs 2017 Perşembe

16-) Malta'da Yaşam & Keşfetmek,son yazı

Merhabalar,
Uzun süredir yazamıyordum. 3 ayı tamamladım ve ülkeme geri dönüş yaptım. Bu yazımı Türkiyeden yazıyorum. Size tavsiyem okulunuzu iyi seçin. FELTOM denilen bir site var. Bu siteye girin ve okulunuzun belirli standartlarda olmasına dikkat edin. Ayrıca imkanınız varsa okulunuz ile iletişime geçerek okulunuz ve kalıcak yeriniz ile ilgili kesin bilgiler isteyin. Eğer 1 ay üzeri kalıcaksanız okulunuzda 1 ay kadar konaklayın ve sonrasında kendiniz ev araştırın. Ben aylık 380€ ödüyordum. Araştırmalarım sonucu 250 € ya kaldığım yerden daha kaliteli yerler buldum. Yanisi şu ki eğitim süreciniz boyunca barınma yeride aynı olucak diye bir kavram yok. Zaten zaman sonra ortamınızı oluşturuyor ve ev arkadaşları bulabiliyorsunuz.

Bunların dışında otobüs kartınız size 0.75 cent indirim yaparak 0.75 cent ile adada cirit atabiliyorsunuz.Tıpkı Türkiyedeki gibi aktarma olayı mevcut. Bunların dışında eğlenceyi seviyorsanız PaceVille St Julian's, istiklal caddesi gibi yer düşünürseniz Slimma, Gzira, sessiz sakin yer derseniz San Gwan'ı, üniversiteye yakın olsun derseniz Msida'yı tavsiye ederim.Zaten ada olduğu için yürüyerek heryere varabiliyorsunuz. Barınacak yeri bunlara göre ayarlayın.Okulunuz ve kalıcak yeriniz çok uzak olmasın. Ada mada ama gelin görünki istanbul trafiği ;( Nedenini bende bilmiyorum.

Şimdilik bu kadar. Vakit bulursam tekrar yazarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder