18 Şubat 2017 Cumartesi

14-) Yurtdışına varırken neler ile karşılaşılcak?

Hi again ;)

Uçağımız varmak istediğimiz ülkeye geldiğinde sizi otobüs bekliyor olucak. Ben Maltayı tercih etmiştim. Sizin ülkenizde değişiklik gösterilebilir ama prosedürün aynı olacağı kanısındayım.

El çantanızla beraber otobüse binin ve havaalanı yurtdışı geliş kapısına yönelin. İlk içerde sıraya girip pasaportunuzu kontrol ettirmeniz gerekiyor.Zaten millet orada sırada olmuş olucak.Sizde sıraya girin. İngilizce bilmesenizde sadece pasaportu verdiğinizde işleminiz yapılacaktır. 

Ardından exit i takip edin.

 İçerde yuvarlak bir bant üzerinde bavulunuz dönüyor olucak. Bavullarınızı alın ve ikinci çıkışa yönelin.

Çıkış kapısında X-Ray ve görevliler sizi karşılayacak. Bavullarınızda X-Ray da %90 takılacak. Sizede Why diye bir soru sorulabilir.i m student demeniz yeterli. Belki bavulu açtırır belki açtırmaz. 

Ardından son çıkış kapısına yöneldiğinizde transferiniz varsa transferiniz sizi elinde zarf ile bekliyor olucak. 

Ben gideceğim kenti kendimde bulabilirdim ama eşyam fazla olduğundan transfer istemiştim. Bence sizde eğer eşyanız fazlaysa transfer istemeniz mantıklı olucak. 

Son kapıdan çıkınca artık yeni ülkenizdesiniz. 

İster where is the bus station diyin ister takılın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder