16 Şubat 2017 Perşembe

2-) İngilizce Eğitimine nereden başlamalıyım?

Tekrardan merhabalar,

Bu konu birçok kişinin kararsız kaldığı konulardan biridir. Aslında olaya farklı açıdan bakmak gerekirse kararlı olan kişilerin çevresel sebeplerden dolayı kararsız kalmasına neden olunan konulardan biridir demek daha doğru olur. İngilizce eğitimini almış almamış, hatta ingilizceden bi haber olan kişilerin yorum yapma yeteneğini öne sürerek sizleri etkilemeye çalışması olayıda diyebiliriz.  "Okuldan aldığın eğitim neyine yetmiyor.. Aç yabancı kanalları izle... Yabancı kitaplar al... Hergün 1 kelime öğren...Bak elinin altında internet var oyun oynayacağına ingilizce sitelere gir...Türkiyede onca turist var.." Bu laflara eminim ki sizde maruz kalmışsınızdır. Anlatılanlar bu kadar kolay olsa emin olun ben hem arapçayı hem ingilizceyi çözerdim. Birde bilinçaltı ingilizce öğrenme, uyurken ingilizce öğrenme gibi şeyler var. İnanan varmı bilmiyorum.Varsa blogu terkedebilirler.Bu blogu okumaları fayda sağlamayacaktır.Arkadaşlar işler sanıldığı kadar kolay olmuyor. Ben çalışan birisiyim. İşimin ingilizceyle alakası yok. Günün büyük bir bölümünü çalışarak geçiriyorum. Eve geldiğimde de bırakın ingilizce ders çalışmayı televizyon izlemeye dermanım kalmıyor. O yüzden öyle kolay olmuyor. Birde diyorlar ya Türkiyede turist çok pratik yap.Sanki elin gavuru açmış kollarını gel konuşalım diyor. "Ayy emm fuuroomm türkeyy" demekle de olmuyor bu işler ;)

Neyse çok uzatmadan konumuza dönelim..

Benim öncelikli olarak size tavsiyem eğitiminizi Türkiyede kaliteli bir okulda almanız yönünde olucaktır. Belediye destekli ücretsiz kursları tavsiye etmiyorum. Şayet ben belediye destekli ücretsiz kurslarda eğitim almadım, almadığım içinde kalitesi yönünden yorum yapamıyorum ama giden bir kaç arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla dersler Türk öğretmenler tarafından veriliyormuş. Siz Türkçe hocalar eşliğinde İngilizce Grammer öğrenmeye çalışıyorsunuz. Sizce ne kadar faydalı olabilir. Bunun yerine eğer çevrenizde varsa uygun fiyata İngilizce aksanlı öğretmenler eşliğinde eğitim almanız daha mantıklı olucaktır.Eğer psikolojik anlamda kaldırabilirim dersenizde belediye destekli kursların haftasonu programlarına katılıp alabilirsiniz.İngilizce anlamadığınız konuları haftasonu Türk öğretmenlerinize sorabilirsiniz. Türkiyemizde bu işler biraz külfetlidir. 1 kur'a 750-1000TL arası fiyat isterler. Tabi tutturabilene... Onunda bir yöntemi var tabi.. Hadi diğer konumuza geçelim... Uygun fiyata dil okulunu nasıl buluruz onu öğrenelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder