17 Şubat 2017 Cuma

5-) Yurtdışında okul seçimini nasıl yapmalıyım?

Artık Hi friend :) Are you ready to go abroad?  desem pekte yabancı kalmazsın.

Bu ve bundan sonraki yazılarım yurtdışı üzerine olucaktır. O yüzden yurtdışına çıkacak arkadaşların önemle okumasını tavsiye ediyorum.

Sizlere tavsiyem yurtdışına sıfır ingilizce ile gitmeyin. Türkiyede öğrenebildiğiniz kadar ingilizce öğrenin ve sonrasında yurtdışına çıkın.Sizi yurtdışında eğitim almanız için yardımcı olucak birçok yurtdışı eğitim danışmanlıkları var.Gönül isterki bunlara gidip kayıt yaptırabilirsiniz diyebileyim. Bende araştırmalar yaparken yurtdışı eğitim danışmanlıklarına gittim. Verdikleri fiyatlar fahişinde fahişiydi. 3 ay Maltada kalayım dedim 5.500€ fiyat verdiler. Ve birde ücretin uygun olduğunu söylediler. Bense 2.200€'ya çoktan anlaşmıştım...

Seçeceğiniz okul çok önemli. O yüzden dikkatli olun. Okullarla direk temas kurmanız sizi yurtdışı eğitim danışmanlıklarının komisyon ücretinden kurtarıcaktır. Bununla beraber Türkiyede adı geçmeyen elit bir okul bulursanız gideceğiniz okulda Türk olma olasılığıda düşük olacaktır. Bir X okulu düşünün. Birçok eğitim danışmanlıkları bu okulla anlaşmalı. Siz yurtdışı eğitim danışmanlığı kanalıyla bu okula başvurduğunuzda diğer eğitim danışmanlıklarının yönlendirdiği Türk öğrenciler ile karşılaşabilmeniz çok yüksek. Sonuçta onlarda sizi X okula yönlendirerek komisyon ücreti alıyorlar. Bunların yerine facebook, twitter gibi sosyal sitelerden okul aramanız olucaktır. Hatta google maps, yandex maps gibi harita programlarından bile bulma şansınız var. Direk okul websitelerine girerek ya da mail göndererek daha uygun fiyata okul bulabilirsiniz. Mesela google maps'ten sizlerle Maltadaki okulları arayalım.

1- Google Maps'e bağlanın
2- Lokasyona Malta yazın.Malta haritası çıkacak karşınıza
3- Haritanın ortasında sağ tuş yapın ve Yakın Çevrede Ara'yı seçin
4- Üst taraftaki çubuğa language school yazın

Bu şekilde okulların isimlerine ulaşarak facebook kanalıyla iletişim kurabilir indirimler yaptırabilirsiniz. Emin olun daha uygun fiyata okullar var. Herşeyi apaçık yazmışlar zaten. Ben bütçeme uygun Maltayı tercih ettim.Sizlerde belki daha uygun fiyata daha uygun ülkelerde bulabilirsiniz.




Son Güncelleme : 19.04.2017

Arkadaşlar okul seçiminde mümkün olduğunca kaliteli okullar seçin. İlerde nedeniyle beraber okulların konum ve kalitelerini yazıcam.. Yazımı okumadan karar vermeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder