17 Şubat 2017 Cuma

4-) Nereden en uygun fiyata kur bulabilirim?

Tekrardan merhaba,

Sanırım en can alıcı konumuza geldik. Bu sitede yazdığım yazıları dikkatlice okuyun. Fahiş fiyatlarının çok çok altında bulma şansınız var. Bir önceki yazımda size gideceğiniz eğitim kurumuna soracağınız soruları anlatmıştım.Kurumunuza karar verdikten sonra internet üzerinden kur satışı yapan kişilere yönelin. Örneğin üniversiteye başlarken kur satın alıp Erasmusa katılan ya da dolduruşa gelen kişilerin kuru devretmesi gibi kur satanlara denk gelebilirsiniz.Avantajınız hem uygun fiyat hemde pazarlık payı olması. Dezavantajı malesef ki taksite bölme şansınız yok.

Bunların başını sahibinden.com sitesi çekiyor. Size birkaç link veriyorum.

1-) Sahibinden.com
2-) İlanSet
3-) İlan Versen

Ben şimdilik 3 link paylaştım fakat sizler google üzerinden "ingilizce kur devri" diye arıtacak olursanız daha da site bulabilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken husus her kurum yalnızca 1 defa devire müsade ediyor. Yani ben Britishten 2 kur aldım 1 kur daha alayımda uzatayım diye bir şansınız yok.Birde kur almadan önce muhakkak tekrar alma şansımız var mı, hangi haklarımız olucak diye sorun. Eğer kuru satıcak olan kişi uyanık biriyse "satarken devir yapabilirsiniz, hiçbir hak mahrumiyeti olmaz demiştiniz" diyerek kurumu sıkıştırabilir. Bu da size yarıyacaktır. Nasıl mı?

1 kur'a 120 saat desek ve 400 TL'ye alsanız
400 / 120 = 3.33TL

Birde kur tekrarına dönerseniz,
3.33 / 2 = 1.66 TL'ye gelir saatiniz.

Bence çok iyi bir rakam. Hocanızın yabancı olmasıda olayın güzel yanı ;)

Bunlarla beraber aktivitelere ücretsiz girebilirsiniz. Haftasonunuzu aktiviteler ile değerlendirebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder